Autorizovaný servis

Opravy provádíme do jednoho až dvou týdnů. V případně urgentní opravy i na počkání:

Servisní středisko společnost ABE.TEC, s.r.o. zajišťuje autorizovaný servis na níže uvedené značky a techniku. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace dle doporučení výrobců.

Autorizovaný servis pro následující značky:

Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • HAKKO (pouze pokud bylo zařízení zakoupeno od naší společnosti)
    • Pájecí technika (včetně kalibrace).
    • Měřiče teploty pájecích hrotů (včetně kalibrace).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • HIOS (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • Elektrické momentové šroubováky (včetně kalibrace).
    • Měřiče krouticího momentu (včetně kalibrace momentu).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • MaaB
    • Napájecí zdroje ke šroubovákům.
    • ESD měřicí přístroje (včetně kalibrace).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • HIMAX (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • Elektrické momentové šroubováky (včetně kalibrace).
    • Měřiče krouticího momentu (včetně kalibrace momentu).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • DESCO (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • Ionizátory.
    • Docházkové systémy.
    • Měřicí přístroje
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • C.I.F. (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • CNC frézky.
    • Leptačky a osvitky.
    • Měřicí přístroje.

Se servisním technikem můžete konzultovat příčinu a důsledky případných závad a jejich odstranění. Servisní technik navrhuje způsob opravy, který pak navržen zákazníkovi. Se servisním technikem můžete konzultovat i způsob, rozsah a cenu opravy.

ISO 9001

Servis je prováděn vždy v souladu s předpisy společnosti ISO 9001.

Objednávka autorizovaného servisu

Řešení závady po záruční době mají tento průběh. Vadný výrobek s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Po obdržení vadného výrobku servisní technik provede diagnostiku závady, poté zpracuje cenovou nabídku na opravu a zašle ji zákazníkovi. Po odsouhlasení této cenové nabídky servisní technik provede opravu. Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je třeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.

Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Email: servis@abetec.cz.
Telefon:+420 466 670 035
Mobil: +420 733 533 932
ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Kde je zajišťován záruční a pozáruční servis

Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.
 

Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „OK, souhlasím“ udělujete tento souhlas.


Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Analytické cookies
Marketingové cookies
ve všech produktech