Autorizovaný servis

Opravy provádíme do jednoho až dvou týdnů. V případně urgentní opravy i na počkání:

Servisní středisko společnost ABE.TEC, s.r.o. zajišťuje autorizovaný servis na níže uvedené značky a techniku. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace dle doporučení výrobců.

Autorizovaný servis pro následující značky:

Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • HAKKO (pouze pokud bylo zařízení zakoupeno od naší společnosti)
    • Pájecí technika (včetně kalibrace).
    • Měřiče teploty pájecích hrotů (včetně kalibrace).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • HIOS (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • Elektrické momentové šroubováky (včetně kalibrace).
    • Měřiče krouticího momentu (včetně kalibrace momentu).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • MaaB
    • Napájecí zdroje ke šroubovákům.
    • ESD měřicí přístroje (včetně kalibrace).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • HIMAX (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • Elektrické momentové šroubováky (včetně kalibrace).
    • Měřiče krouticího momentu (včetně kalibrace momentu).
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • DESCO (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • Ionizátory.
    • Docházkové systémy.
    • Měřicí přístroje
Záruční servis,
pozáruční servis,
originální náhradní díly
  • C.I.F. (záruční servis pouze pokud byl výrobek zakoupen u naší společnosti)
    • CNC frézky.
    • Leptačky a osvitky.
    • Měřicí přístroje.

Se servisním technikem můžete konzultovat příčinu a důsledky případných závad a jejich odstranění. Servisní technik navrhuje způsob opravy, který pak navržen zákazníkovi. Se servisním technikem můžete konzultovat i způsob, rozsah a cenu opravy.

ISO 9001

Servis je prováděn vždy v souladu s předpisy společnosti ISO 9001.

Objednávka autorizovaného servisu

Řešení závady po záruční době mají tento průběh. Vadný výrobek s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Po obdržení vadného výrobku servisní technik provede diagnostiku závady, poté zpracuje cenovou nabídku na opravu a zašle ji zákazníkovi. Po odsouhlasení této cenové nabídky servisní technik provede opravu. Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je třeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.

Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Email: servis@abetec.cz.
Telefon:+420 466 670 035
Mobil: +420 739 043 347
ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Kde je zajišťován záruční a pozáruční servis

Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

ve všech produktech